never let you go


Tjenare. Har precis kommit ur duschen. Har varit hemma hos min syster hela dagen och målat. En dum förkylning har tagit över min kropp. Troligtvis beror detta på alla dessa sena kvällar som varit sen jag fick sommarlov. Men vad gör man inte? Jag njuter, så mycket jag kan, och så länge det varar! Ikväll blir dock en lugn kväll för min del. Till helgen är det midsommar och den ska jag tillbringa med mina vänner. På lördag ska vi ner i dalen, och det kommer bli riktigt kul. Och inte nog med det är det bara en ynka vecka kvar till peace and love nu. Känns så bra!
 

Kommentarer
mw

Fin blogg

Publicerat: 2012-06-20 Klockan: 21:18:55
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0