you make me smile so easily


Har haft två riktigt mysiga dagar i Västerås! Igår var vi ner till hamnen och stan innan vi hade en liten myskväll. Färga håret hann jag också med, så nu är åtminstone resultatet helt OK!  Imorse väckte prinsen mig redan klockan åtta, så det har varit en lång dag för min del. En bra dag. Kom jag nyligen hem från Gustafs, åkte bara hem och vände innan jag åkte för att träffa henke en sväng. Drog mig även förbi hem till Moa, dock har vännen halsfluss och är boende hos sin mormor.. Så hämtade bara kameran. Nu kan jag åtminstone visa er bilderna från p&l, ni får hålla utkik!! 
Nemo: "Du är snäll du farfar, men du är konstig" Goaste killen ♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0