stars can't shine without darkness


Ljusbrunt var inte riktigt min färg så det har vi tackat och sagt farväl till. Får väl hoppas på ett bättre resultat.
Annars har jag ikväll suttit framför EM-finalen och käkat hemmagjord pizza med min kära familj. Känns skönt att få komma hem på riktigt efter en vecka i Gustafs, trots att jag saknar Moa redan. Imorgon börjar hon jobba och lika så jag om cirka två veckor.. 
Imorgon ska jag ta tag i livet & träningen, (det brukar låta så) Men tänkte att det passa bra nu när det är ny månad och grejer. Känner redan hur p&l satt spår i kroppen, så nu är det dags att komma igång igen. Men som sagt var, det är imorgon. Nu ska jag strax skölja ur färgen och sedan lägga mig och kika lite gg. Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0