some die young but you better hold on


22 Juli. Är trött efter en mycket bra helg! Sov hos min syster inatt eftersom jag och Elise bestämde oss för en liten myskväll. Pratade, kollade film och hade det fint. Och när jag skulle vandra hemåt fastnade jag på stan några timmar. Imorse åkte vi och hämtade Emelie och Dennis vid tåget, äntligen är dom hemma efter tre veckor på de amerikanska vägarna. 655mil har dom åkt. Följde med hem dit och blev kvar några timmar, saknat dom så mycket. 
Nu har jag slagit mig ner framför tv'n för att se minnes-konserten för offren på Utøja. 1 år sedan idag. Laleh inlädde med some die young. Hon gjorde det så bra. Får så ont i hjärtat av bara tanken att en människa kan vara så ond.  
Skänker alla tankar till vårt kära grannland. ♥
När en man kan visa så mycket hat, tänk hur mycket kärlek vi kan visa tillsammans.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0