our day


 Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har verkligen inte haft tid. Men nu är åtminstone dalecarlia slut och vi hamnade på en tredje plats och fick bronsmedalj i år igen! Men jag kan dock inte garantera att bloggningen blir bättre eftersom jag imorgon börjar jobba. 
 
Igår den 14juli var en mycket lyckad dag. Jag och Moa hade våran så kallade årsdag. Fyra år har vi känt varandra nu. Och det finns verkligen ingen bättre människa! Är så himla glad som har henne, och som alla vet vi håller ihop!♥
Detta firade vi genom att ha en liten myskväll med bästa tjejerna! Moax2 och Juliax2. 
Vi pratade och hade det fint långt in på natten. Blev inte mycket till sömn och därför har jag och Moa bestämt oss för en liten slödag här hemma. Börjar även få ångest inför imorgon! Men men. Jag hoppas ni haft en bra helg! 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0