make a wish to you


Tagit mig en dusch och krypit ner i sängen. Tänkte försöka somna i tid ikväll. Dock har jag sovit så dåligt den senaste veckan, känns bara som jag ligger och vrider och vänder på mig i en alldeles för stor säng. Något säger mig att det bara handlar om att jag ligger och oroar mig, det skulle iallefall låta som en vettig förklaring. 
Annars har det varit en både bra och mysig dag. Legat ute i solen, cyklat och till kvällen bjöds det på grillat här hemma. Imorgon hoppas jag det dyker upp något kul eftersom rastlösheten sakta men säkert börjar ta över kroppen. Måste som sagt ta vara på tiden nu, snart är min ledighet slut och övergår till jobb. 
Nu ska jag bara gå ut och kramas med min familj en liten sväng till innan jag ska sova. Godnatt fina ni! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0