you changed my world


godmorgon ! jag och moa vaknade för snart en timme sedan. var en jävla mysig & trevlig kväll igår! :-)
visst att den inte blev formad som jag planerat i närmare ett halvår, men vi lyckades himla bra ändå.
så får bara säga tack till alla som kom, riktigt bra är ni! ♥
dem flesta drog väl vid sådär halv ett tiden, men då tryckte jag, elise , moa & krusewill in oss i  epan och drog på lite epahäng i säters tomma stad, och när vi kom hem var klockan närmare två och då tog det även då ett ganska bra tag innan jag och vännen min somnade. :-)
om ett tag blir det nog att jag och elise tar epan upp till borlänge, måste köpa ett armband som jag förälskade mig i när jag var där i torsdags, & sen ska jag få min elise på bättre tankar!
lägger upp bilderna från igår strax, håll koll bara. :-)
puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0