you are beautiful when you smile, stay strong always


sitter hemma, efter en inte allt för jobbig torsdag! började som sagt dagen med nästan tre timmars musik, det kunde verkligen inte bli segare, trodde ett tag att vi aldrig skulle komma därifrån, men se på fan! :-)
annars rullade väl dagen på, blev lite deppig när jeansen jag köpte för kanske tre veckor sedan?! sprack, så tog bussen upp till borlänge efter skolan och gjorde ett inköp på ett par nya.. jag och jeans brukar ju som sagt inte gå ihop annars!
vilket bry inlägg dethär blev.. men i vilket fall åkte hem till syster och pussades med nemo, nu är vi hemma och lillkillen har precis hoppat i säng, så då fick jag tid och slå mig ner här, framför min fula dator. :-)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0