sixteen


fick precis mitt finaste grattis av hampusolsson, som jag saknar den killen!!
haft en helbra födelsedag, och är satans nöjd över både presenter och allt som en födelsedag bär med sig. :-)
vännerna mina bjöd på tårta i skolan, lite sång och bland den sötaste bilden jag sett hade moa klätt väggarna med!
här hemma har vi haft lite släkt på besök, ätit och haft det mys! som sagt är jag rikigt nöjd. :-)
nu ska jag krypa ner brevid min bästis som övernattar här, ska slå på ett avsnitt gossipgirl & sedan lämnar vi 30januari bakom oss för detta år! ska även tillägga några miljoner tack till fredriklindgren, som troget skickat 15grattis sms idag, en trogen vän är vad jag vill kalla!
godnatt

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0