take my hand and we will run away


har legat framför lite fysik nu ett tag, känner mig långt ifrån redo för prov! inte mycket sitter kan jag säga.
lite glädje kanske man känner när man ser att det snöar ute, vad skulle min födelsedag vara utan snö? så jag har bett till gud lite att han låter det fortsätta!
imorgon går jag till fyra, men tror att det kan bli en ganska lugn dag för att vara torsdag, vilket man absolut inte tackar nej till.
nu ska jag försöka ta mig iväg och göra mig ordning för sängen, hoppas jag kan somna i tid ikväll har varit rejält dålig på det de senaste dagarna & känner av det ganska bra i skolan också.

lyckades även med detta igår, men som sagt det var väl tvunget att ske någon gång.. så ska väl lämna den på lagning efter jag varit i sälen! det posetiva är väl att jag då får ha min gamla telefon som inte har facebook eller snarare sagt ingenting! :-)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0