reklamering


Svar: Företaget som jag gjorde reklam för hade sett min "blogg-mejl" ([email protected])
sen frågade dem väl i princip om jag var intresserad, när jag svarade skickade dem ett inlägg som jag bara behövde kopiera och lägga in, och sen klicka in länkarna som finns i själva inlägget. :-) det fick jag alltså 300:- för..
jag lämnade mina bankupg och sen skickade dem bara in pengarna, super enkelt! 
Så jag tror det gäller att komma upp i ett visst antal läsare och sedan vara noga med att ha en mejl så företag som vill använda en som sponsor kan kontakta! :-)

Kommentarer
Emmapemma!

Okej!

Tack för svaret :)

Publicerat: 2012-01-24 Klockan: 22:20:45
URL: http://www.nattstad.se/fuckingfuckface

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0