lyckomedel


skulle på något sätt försöka sammanfatta min sista helg som femton, jag vet!! allt handlar om att jag fyller sexton imorgon men jag är såå over excited.. :-) har haft en riktig myshelg och kan inte vara annat än nöjd med livet! fredagen började ju som sagt med kompanjon häng, finaste vännerna även om det saknades några.. men det var inget annat än en bra kväll! :-) igår käkade jag först en rejäl finmiddag med hela familjen eftersom Niklas som fyllt år var hemma, dansade annars runt i köket med min prins och hade det bra. drog sedan mot kvällskvisten till gustafs där jag hade turen att sova med killen jag tycker så mycket om. vad är det man brukar säga? kramar och pussar är tydligen ett lyckomedel och det har jag fått så mycket av denna helg från alla håll. :-)
nu inväntar jag morgondagen på en liten tripp fram & tillbaka till Stockholm för att vara lite sällskap och umgås med storasyster :-) puss

 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0