you'd know how the time flies


Åkte in till Säter satt på en bänk i en halvtimme och frös sen åkte jag hem igen. Vad är det med att alla min fredagsplaner pangcrashförstörs? Först skulle jag gymmat & solat, böt ut det mot bio med elise som också blev inställt sen skulle jag åka till borlänge endå men det blev heller inget. Slutade med att jag & mamma hade en filmkväll. Vilket ändå var skönt!
Anledningen till att jag inte bloggat tidigare är att allt går i en bergodal bana, känslorna humöret ALLT!
Imorgon tar jag & Andersson och har oss en jävla fin lördag, shopping hockey & festligheter står på schemat. Kan nog inte bli bättre.

Kommentarer
iiiden

Publicerat: 2012-02-18 Klockan: 09:04:09
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0