oh well, oh well


What a day. Slutade klockan tre, hade ett matteprov jag inte visste om, B-del. För att vara oförberedd gick det ändå skapligt bra. :-)
Sen drog jag till gymmet och där har jag hållit hus nu lite över 2timmar. Hade tänkt dra på mig träningskläderna en omgång till och ta en pw till Säter för att sola. Men mamma hade solkortet, så slår mig ner framför bigbrother istället. Tror det kan vara smart att bara ta det lugnt & komma i säng i tid ikväll. Imorgon ska jag vara på skolan 06.30 för att bege oss mot sälen och köra skolvasa (3mil på skidor) jag och skidor är väl ingen höjdare, så vi får väl se hur det går..

Kommentarer
Damaris Bieber Malik ♥

Tyvär jag gör inte designer längre :/



Kram

Publicerat: 2012-02-22 Klockan: 19:05:27
URL: http://justinsdbwag.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0