jag älskar dig.


har legat och prata med johanna i en timme nu.
skulle kunna göra det hela natten bara för att få henne må bättre om det inte var för att jag är väldans trött just nu.
vill bara säga att du är så himla stark och jag ser verkligen upp till dig! förstår inte att du klarar av så mycket, och fastän du har varit med om så sjuktmycket hemska grejer, visar du dig nästan aldrig ledsen, utan är nästan alltid glad!
skulle säga att du är en riktig kämpe, som orkar gå vidare efter allting.
och därför vet jag att du är stark nog att även orka gå vidare med det här.
finns så många bättre personer där ute, och du är värd dom allra bästa!!
men du har så många som verkligen bryr sig om dig, tänk på dom personerna, så ska det nog bli bra.
jag ska hjälpa dig genom det här.
jag älskar dig så enormtenormt mycket, och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.
jag vill att du ska vara lycklig, är du lycklig är jag lycklig.
/dinbästavän


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0