On the road


Man får passa på att mysa inne när det är så pass kallt ute. Har legat i ett varmt bad och sedan tagit hand om mig själv, kändes väldigt välbehövligt efter en lång dag. Men imorgon är det äntligen fredag & helg, och jag har egentligen inte något spikat och klart, förutom eventuellt inflyttningsfest hos min syster på lördag. Men det är framför allt både skönt och mysigt att vi närmar oss jul och ledighet. 
 
Nu har jag krypt ner framför tv'n och här ska jag tillbringa resten av kvällen, klicka runt på lite hemsidor och leta efter en ny jacka. Lämnade nämligen tillbaka min päls som jag ägde sådär 24timmar? Tyvärr. Så nu får jakten fortsätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0