Första advent


Igår traskade jag i kylan och snön, följde med upp till Borlänge, åkte sedan vidare till Elise, vi gick och köpte massvis med frukt och låg sedan och kollade på film. Jag åkte hem och klockan 22.43 gick jag och la mig. 
Den här helgen har jag umgåtts mycket med mina systrar, sovit sovit och knappt hunnit med att sitta vid datorn. 
 
Idag är det första advent vilket innebär att ner-räkningen till julafton kan börja på riktigt. Om cirkus 3timmar ska jag rulla in mot staden där det är julmarknad idag och jobba. Men innan dess ska jag bläddra igenom alla mina favorit bloggar som jag inte hunnit med att läst i helgen. Ska ut och övningsköra, leta efter en tomteluva och sedan göra mig ordning. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0