my girl


Vaknade tidigt, som det brukar vara när jag fått i mig alkohol. Inatt sov jag dock värre än vanligt, samma dröm snurrade runt i skallen om och om igen. Snart kommer Moa hit, hennes kväll blev inte riktigt som tänkt, så därför ska jag bara kramas med henne och se till att hon mår bra idag. Det blir även våran sista "sommarlovs-dag" tillsammans, innan skolan börjar och vi skiljs åt.. How sick? 
Från mitt hjärta till dig Moa. Du är så fin rakt igenom, du har lyft upp mig när jag ramlat och du har gjort mig hel. Det finns inte ord på hur tacksam jag är, för allt du gjort, för att du bara är du och för att du är min bästavän. Jag älskar dig och släpper aldrig någonsin dig! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0