lovely home


Tillbaka efter några soliga och fina dagar på Malta! Som vanligt har jag haft hemlängtan, det finns alltid något kvar hemma att längta efter när man är så långt borta. Men jag har samtidigt haft det väldigt bra! Haft det riktigt varmt och skönt, tagit mitt första dopp och ganska många sådana också, tagit mycket bilder och shoppat lite.Får tacka framför allt mina systrar för denna resa. Trots att vi är väldigt trötta på varandra efter denna resa, älskar jag dom så mycket. Vi är nog tyvärr väldigt lika alla tre trots att vi vägrar inse det. haha. 
Nu ska jag gå och duscha och sen har jag mycket att visa er! Puss 
Vill även passa på att sända tusentals tack till vännerna som hållit igång på bloggen med fina och vettiga ord. Tusen TACK! Tycker så mycket om er. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0