dream after dream


Allt verkar nästan för bra för att vara sant! Min första gymnasievecka är avklarad och trivs gör jag. Skolan är mysig och hamnade i en riktigt bra klass. I veckan har vi våran första stylist lektion och det ska bli både spännande nervöst och framför allt roligt. 
Helgen har också varit den bättre på ett bra tag. Var ju i fredags som sagt på fest med Lovisa och Lene i Solvarbo, var en mycket lyckad kväll och jag hade så sjukt kul. Igår träffade jag två fina vänner, Julia & Moa. Vi hade myskväll, kikade film och hade det bra.
 
Den här söndagen tänker jag bara ta hand om mig själv. Veckan har varit lång. Det blir väl antagligen att kännas så när det är så mycket nytt? Mina vänner informerade mig även om något som fick mitt hjärta att stanna imorse. 
Så kan nog vara skönt att själv bara få tänka igenom allt. Puss
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0