by now


Har varit en lång dag och är egentligen helt slut. Jag vet dock att jag kommer sova dåligt, gjort det dom senaste nätterna och jag vet också med mig av vilken anledning. Men det ska bli så skönt att snart börja i skolan, och verkligen få något att fokusera på och komma in i rutinerna igen. Och som mina vänner säger, det är dags att lämna det förflutna och blicka framåt. Och dom har ju så rätt! 
 
Idag har jag iallefall kramats och sagt adjö till min barndomsvän och granne, som under kvällen tog sitt pickpack och flyttade till huvudstaden. Känns helt galet, men jag vet att hon kommer få det bra. ♥
Har sedan varit till Hedemora två gånger. Var sällskap när familjen käkade glass och sedan åkte jag och Elise på en tripp som vanligt. 
Kom hem för cirka en timme sedan, då låg min livskamrat och väntade på mig i sängen. Min bästa misse! 
Haha, jaaa ni! Det här blev långt och väldigt ointressant. Men tog ni er hit? Grattis. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0