live don't just exist


I guess I just want to be happy. And I guess I will do anything for that fact.
-
Jag har haft en bra helg. Levt livet, träffat människor och varit glad. Gjort det jag brinner för, med halvdant resultat 1-1 men bara att få stå på planen gör mig lycklig. Kramats med min bästavän och fällt några tårar för att vi skiljs åt i höst, hur ska jag klara mig? Och förlorat ett vad, dock var det värt det! Sen har vi ju anlänt april. Och sitter nästan och hoppas på att någon ska komma och lura mig, bara för att. Annars mår jag bra. En dag med fotboll och att jag fick ligga i någons armar övervägde tröttheten. Men nu är det snart sovdags för min del.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0