simple is beautiful


Det är söndag och mitt påsklov är så gott som slut. Bloggade dåligt igår, offrade min sista kväll på roligheter fest i Gustafs med Linnea och Clara var det som stod på schemat, riktigt kul hade vi & så roligt att umgås med tjejerna!
Annars har dem senaste 17timmarna gjort kaos i mitt huvud, för någonstans har jag fått en sådan rejäl tankeställare och jag känner mig färdig, verkligen klar för att vända blad på riktigt den här gången. Det känns åtminstone lättare idag än igår.
Inte för ovanlighetens skull ska jag gå och göa ordning ett bad och invänta ett samtal från min bästavän.

Kommentarer
iiiden

så fin!:D



Sugen på att visa upp din snyggaste outfit inför 800-1000 läsare/dag?:D

(ber om ursäkt om du inte tycker om sådant!)

Publicerat: 2012-04-15 Klockan: 19:48:33
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0