men jag har folk som bryr mig vad har du?


slutade 12, men kom inte hem förens vid 4, var som sagt på skol-lags träning, fick ta det lite lugnt pga benet, & är inte helt nöjd med min insats, men nu taggar vi inför fredagen. (-:
svinkallt här hemma , och jag måste plugga min religion som jag har till imorgon, så tror jag ska gå och göra ordning lite badvatten, och sedan lägga mig där och läsa igenomskiten, låter bra!
förövrigt är jag irriterad och småförbannad över en del pinsamma grejer, tar upp det senare!
så jäkla roligt att ditt skitsnack alltid kommer fram, ! (-:
vi hörs sen, puss

Kommentarer
-bella, foto&vardag-

lagt till dig nu, så lägg till mig :)

Publicerat: 2011-09-28 Klockan: 19:23:20
URL: http://madeofbella.blogg.se/
Anonym

vem är det du alltid skriver om som "hatar dig"?? har du nåra ovänner

Publicerat: 2011-10-02 Klockan: 16:33:00

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0