jag ger det min sista chans, det är allt jag kan göra


hej på er!
kan ju säga att jag haft en kanon-dag, matchen ojojoj vad bra vi var, vann väl mot serieledarna, grymma är vi. ♥
sen åkte jag hem med engla fixade lite innan vi drog vidare mot J20-matchen, älskar att kolla hockey, är nog faktiskt bland det bättre man kan göra på vintern! (-:
därför kom jag inte hem förens nyss, fått i mig lite käk & måste verkligen sova innan klockan blir för mycket.
imorgon måste jag ställa klockan på 5, eftersom jag måste duscha o skit innan skolan, mitt hår är kaooos just nu!
förövrigt ser det ut att bli en tråkig-fredag? borde igentligen skicka iväg ett sms angående det också..
men moa har blivit sjuk & resten av tjejerna skulle till agnes, så vi får se vad jag ska göra helt enkelt! (-:
nej nu blev det långt, vi hörs mer imorgon !
puss ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0