var inte rädd jag står brevid dig för du betyder allt för mig


det är svårt att beskriva en person som gjort så mycket skillnad i mitt liv.
sen dag ett påverkat allt omkring mig, och allt till det positiva.
när jag har haft det svårt, har hon alltid funnits där, hon är den enda som verkligen förstått hur hårt vissa saker har tagit på mig & den enda personen som orkat lyssna på mitt eviga tjat, flera gånger om.
hon är den där personen som trotts att allt är skit fått en att skratta & jag vet helt ärligt inte vart jag skulle varit idag utan henne.
hon är helt enkelt den finaste och absolut bästa jag vet! det var vad jag ville ha sagt.
& jag älskar henne så mycket ♥

Kommentarer
Erica Nylund

- toppen med mig!

haft en bra start på veckan än så länge?

Publicerat: 2011-10-18 Klockan: 15:49:51
URL: http://eriicanylund.blogg.se/
FREDRIKA PERSSON

fin bild!

Publicerat: 2011-10-18 Klockan: 16:47:55
URL: http://frdrika.blogg.se/
Anonym

Vad ska du göra på höstlovet?:-D

Publicerat: 2011-10-18 Klockan: 17:02:44

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0