talk i'll listen


hallåhallåhallå..äntligen tid för lite bloggning, fast igentligen inte!
kom hem från allt för kanske en timme sedan, åkte förbi ica köpte med mig kanske den godaste salladen någonsin, icas nya salladsvagn är fan det bästa som hänt säter på längeee! (-;
sen ringde emil, så snackade med honom ett tag och nu kom jag precis ur duschen..
måste sätta fart med allt så jag kan dra mot gustafs, ikväll ska vi ha kul! ♥
lär sätta fart med att torka håret/fixa sminka mig & allt.
ni är bäst som håller ut..
kram

Kommentarer
ida- mitt liv i meningar

Nu på måndag? :-)

kram!

Publicerat: 2011-10-22 Klockan: 18:08:59
URL: http://tommila.webblogg.se/
ida- mitt liv i meningar

Ska bara tjata på pappa att jag måste ha min månadspeng så jag kan följa med!

men om jag kan hur kommer vi dit? :-)

buss, bil?

Publicerat: 2011-10-22 Klockan: 18:27:38
URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0