50 sanningar.


1. Jag älskar att kramas & pussas, skulle kunna leva på det.

2. Min fetaste svaghet är mitt självförtroende, även fast det inte alltid spökar.

3. Jag tycker gamla tanter och gubbar är såååå söta!

4. Har varit on/off med en kille i över 5månader, som jag desutom tycker mycket om.

5. Söt är den värsta komplimang man kan få, gillar inte ordet söt!

6. Vill inte gå frisörlinjen längre, utan tar en omväg, eller genväg.

7. Mörkhåriga | grön/brun ögda | vältränade | fint leende | snyggrumpa - där har vi min drömkille i utseende.

8. Jag har hemligheter som jag tror det skulle bli ett jäkla snack i säter om de kom ut!

9. Jag älskar Roger Pontare & Ted Gärdestad, kärlek .

10. Rökte papper med några på skolan i 5an, cp skulle jag säga!

11. Ångrar att jag la av med ridning.

12. Vill färga håret rött, fast vågar inte!

13. Emil hade varit mitt fina namn om jag var kille.

14. Älskar verkligen att sjunga, dock skakar rösten framför folk, & inte många som hört mig ordentligt.

15. Spyr på uppmärksamhets-horor, speciellt på facebook.. skaffa er lite självrespekt förfan! utan att vara allt för hård.

16. Jag är rädd för tomtar med tomtemask.. skrämmer skiten ur mig!

17. Kan hända att jag är en aning bortskämd, ja..

18. Tjatade i nästan 2år på att få ta min percing, men vann väl fjärde-världskriget tillslut.

19. Jag kan tycka att det är synd att jag inte har kontakt med alla killar jag snackat med de senaste åren.

20. Killar som är öööööverdrivet toffel är nog det löjligaste som finns.

21. På tal om Roger Pontare han han lyft  mig i luften, och jag vill så gärna se han live innan han dör  !!

22. Jag & moa ska antagligen åka utomlands tillsammans i sommar.

23. Är ju ganska sladdis med syskon som är 24,16,9 & 7 år äldre än mig.

24. Den första jag var riktigt tokkär i var Alex.

25. Jag snozaar alltid 1timme innan jag kliver upp där efter står jag i duschen 15minuter sen piggnar jag till.

26. Vill jämt att allt ska vara helt perfekt, vilket det oftast inte är.

27. Jag föddes ju på mammas födelsedag !

28. Brukar börja tjata om att jag snart fyller år i juni, men idag är det faktiskt nära, exakt 2månader!!!

29. Det dog 5personer som stod mig nära på 1år, när jag var mindre. begravning på begravning!

30. Blir faster snart igen, blandade känslor för det av dess anledningar.

31. Tycker inte om människor som är tvugna att yttra sig om saker dom inte vet något om.

32. Jag skulle se min personlighet som väldigt svår.. inte alla som förstår sig på mig tror jag.

33. Säger minst 10 gånger om dagen "jag ska döda hon/han" vilket sammanhang som hellst kan vara att tex granen i byn inte lyser än ..

34. Farfar är en förebild .

35. Utan facebook skulle livet vara svårt.. lite väl överskattat men tror det stämmer för alla.

36. Jag älskar mina händer & naglar, där har vi något som är perfekt på mig.. haha

37. Lovade mig själv, & svor till henke att aldrig börjar lyssna på skrillex.. tyvärr höll det inte

38. Jag vill flytta till USA efter gymnasiet och jobba.

39. Hemma hos mig har vi bara en tjocktv!!

40. Jag är stolt som är 50% norrlänning.

41. Jag hatar att tänka på livet, det är obehagligt

42. Fotbollen betyder galet mycket för mig!

43. Jag är inte konflikt-rädd någonstans, säger jämt vad jag tycker.

44. När jag var liten snodde jag barbies från dagis!

45. Älskar att göra andra människor glada.

46. Trivs bara med några få i min klass, men i helhelt trivs jag inte så bra.

47. Vill tatuera mig!!

48. Känner en otrolig saknad efter emil.

49. Mitt rum är alltid stökigt.

50. 2011 har varit mitt absolut bästa år änså länge!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0