love yourself, you're all you have.


älskar veckorna fram till jul, men man känner ju lite hej kom & hjälp mig ! när det är kolsvart när man åker hem med bussen, lite snö nu skulle jag faktiskt inte tacka nej till..
har haft en skön-dag, 2lucia träningar, blev pålurad en del, men kan nog bli bra, sen har vi även varit på föreläsning om droger&alkohol, kände själv kanske inte att jag fick ut så mycket av det.
nu tänkte jag ta reda på mitt bombnedslag i rummet, jag har verkligen kläder överallt, så det lär göras.
den här veckan kommer nog rulla på med en jäkla fart, helgen har vi också hunnit planera!
lite galenskap som vanligt. :-)

Kommentarer
Anonym

Har du hittat din balklänning? Kan du inte lägga upp en bild på den isåfall?:-)

Publicerat: 2011-11-21 Klockan: 17:52:49

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0