people change


hej på er!
gårdagen var mysig, imorse blev det tidigt upp eftersom jag skulle ta en buss hem till säter vid halv12, varit hemma hos syster sen dess ensam , och gjort mig ordning & om 30minuter ungefär ska jag iväg och jobba..
men ärligt, vilka går på julmarknad när det spöregnar? & vad är det för väder för att vara advent, skjut mig huvudet eller ge mig snö!
blir nog som det ser ut jobb för mig till minst åtta, och sedan tar jag med mig moa hem och så får hon sova hos mig, ta hand om bästatjejen lite . ♥
förövrigt ser en del saker ut att vända nu, vilket gör mig förbannat glad! medans vissa grejer fortfarande ligger snett..
men som sagt, spring förbi konsum idag! & sen hörs vi senare, puss !


Kommentarer
iiiden med 3 i

ha en bra första advent ! :D

kram

Publicerat: 2011-11-27 Klockan: 14:22:39
URL: http://iiiden.blogg.se/
JULIA-

Allt bra idag ? :)

Publicerat: 2011-11-27 Klockan: 17:13:52
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0