get over it


söndag, vaknade för kanske 2timmar sedan, har hunnit få i mig lite frulle & varit hem till emelie och hjälpt henne med lite, men nu har jag lagt mig under täcket igen, skulle mer än gärna ligga här några veckor framåt.
idag har jag nämligen lite att göra, ska åka in och jobba snart, beslutsångest om jag ska på hockeyn eller inte, men det lutar mot att jag går & solar istället, drömmer mig bort lite, & får lite färg på det, bruna ben till balen skulle sitta fint med min vita klänning . :-)
sen har jag även en franska-läxa som jag inte gjort, som skulle vart inne för 3veckor sedan? uuh jag & franska..
men på det negativa klirrar det till i plånboken när barnbidraget faktiskt kommit , nu ska det köpas julklappar! :-)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0