ögonblick


och då ska ni veta, att jag egentligen hade så mycket mer att visa.. men höjdpunkter får väl funka!
åkte till gotland, med en drös fina vänner! cyklade och hade det jäkla bra, veckan efter konfirmerade jag mig, men det kändes inte lika viktigt.
p&l 2011 ♥ musik överdrivet mycket trevligt folk min bästavän osv.. absolut en av sommarens bästa vecka! 
och bara längat tills vi får köra igen, med skrillex och grejer, ös!
crousingen, när säter lever några dagar! finaste vännerna med sig, sena nätter och allt vad det drar med sig!!
helsingborg med mitt underbara lag, var i skåne för första gången, gjorde en dålig insats på planen hade det underbart utanför tillsammans med alla danskar & norskar, men även några jobbiga dagar för min del, när jag längtade hem alldeles för mycket.
tog ledigt en vecka i början på september åkte till rhodos med familjen, vart brun glömde allt som hade med sverige och göra, hade nästan kunnat stanna där när man träffade sig både en kille och en jäkla söt katt.. fast!
vissa minns, andra inte.. ni finner en kallkväll i säter, nyårs-afton last year, påväg ner till björnrosenström, galna tjejer i gustafs, en helg med andersson och en kär tjej som bar det där leendet i veckor på dessa bilder.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0