the hardest part is letting go


sjukt trött får jag lov å säga att jag är.
var nere hos ted med brudarna igår till runt halv2, och sedan fick vi alla tre ligga och trängas i en skapligt liten säng. & på det hade vi fotbollsträning klockan 10 imorse, men det måste varit det skönaste jag gjort på länge!
stressade mig sedan iväg till kupolen med andersson köpte lite småkrams, ingenting på rean.. får bara panik av allt folk.
ikväll tror jag min säng och lite gossipgirl låter mest lockande, är trött och magont så det bara skriker om det.
men om något bättre dyker upp överväger jag nog det ändå, alltid roligare när det händer något.  har ju lite svårt med rastlösheten ändå.
love

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0