strålar och


imorgon får jag lov!! :-) hej på er.
hann inte blogga igår, utan jag och moa var i falun köpte julklappar och sånt mysigt, så missade bussar hit och dit och kom hem sent, och gick och la mig istället för att slå på datorn .
idag var sista riktiga skoldagen för 2011, kändes bra! efter lunch var jag och tränade för avslutningen, ska sjunga solo på en hel jävla låt imorgon, för hela skolan!! ni fattar att jag är nervös va?
jag och moa har även precis bytt julklappar, även fast vi redan visste vad vi skulle få av varandra, hehe..
& snart kommer tomten hem hit till bispberg, eftersom vi ska ha en liten minijul med nemo,storebror & jannike, nu när dom är hemma. :-)
sen blir det hockey till kvällen, mysigt.
nu ska jag ringa emil, ha en fin kväll.

Kommentarer
F

Allt bra idag sötnos ? :)

Publicerat: 2011-12-20 Klockan: 18:31:44
URL: http://knwn.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0