inside all of us is a wild thing


sjuktbra kväll!! alla var så himla fina, och stämningen var så mysig! sprang runt & kramade varenda jäkel, insåg ännu en gång hur glad jag ska vara över vilka fina vänner jag har, överaskades ännu en gång hur många som bryr sig, hur många jag har att vända mig till. galet fina människor råkar jag har runt mig hela tiden!
började väl själva kvällen med mat & lite vals, innan vi drog in på de fartigare, tror aldrig jag sett alla så galna, dansa och hoppa och hade det så himla bra & kul. :-) uuh jag är så nöjd nöjd nöjd!
nu är jag iallefall hemkommen, pigg som ett svin & tänkte därför nu slänga över bilderna från kameran, och lägga upp dem bra här! ska väl även se när man kan få tag på bilderna som "fotografen" tog, för då ska ni självklart få se det med. :-)
håll utkik sötnosar !

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0