do you stil think of me ?


äntligen bloggen fixad! så nöjd. :-)
idag råkar det vara 30/12, inte nog med att det är dagen före nyår, beccan råkar även komma hem från thailand & jag fyller år om precis en månad!
men denna dag blir lugn, ska hyra någon film och bara mysa här hemma. för att imorgon ta igen allt så jävla bra! 2011 har under mina femton år på jorden , varit mitt bästa! året har bara flygit iväg, så imorgon tänkte jag vara glad jäkligt glad faktiskt med mina bästa tjejer, lämna det dåliga kvar här och ta det bra med mig till 2012.
men nu hörni ska jag sätta på lite musik och sen börja städa mitt rum, vet inte hur många veckor min stackars mamma tjatat om det, så det är väl bara att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0