suddig


hej på er, klockan är strax 9, & jag kom hem alldeles nyss, slutade ju skolan vid 4, & därefter gick jag hem till min älskade mormor, som fyller år idag, firade lite, men slutade med att jag somnade på köksbordet, (!!??)
riktigt seg i huvudet är jag efter skolan, sen drog jag iaf och kollade på damernas match, där linnea,alexandra&moa var med, superduktiga,& vann även med 4-0 mot serieledarna, så det var kul ! (-:
imorgon är det iaf fredag, skitskönt ! slutar vid 2, & sen har jag väl inga direkta planer inför denna helg, tar det som dyker upp efterhand helt enkelt..
nu ska jag hoppa in i duschen, sen lite mer bloggning!
puss

Kommentarer
Helena

tack söta. Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

Publicerat: 2011-08-25 Klockan: 21:03:41
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0