min sommar !


SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Vad har du gjort i sommar?
p&l, dc,norrland,helsingborg , björn ♥ osv..
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
en massa!
Vilka länder besökte du?
hemma i underbara sverige endast..
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
moa med till norrland, hon saknades där! ♥
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
alla, men vi kan klistra dit 18juni, bara för att. (-:
Största misstaget?
faktiskt inget vad jag kan veta..
Har du varit sjuk eller skadat dig?
nix!
Bästa köpet?
eh.. kläder hit&dit, antar jag ! (-:
Sommarens väder?
lite mer sol, men det funkade!
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, mat osv.. haha ! försvann gjorde dom iaf.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina fina vänner, varje dag!! ♥
Sommarens låtar?
danza kudoro, fest hos mange, finns det en så finns det flera,save the world.
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer?
sola!
Vad önskar du att du gjort mindre?
det vete tusan? ;O
Hur tillbringade du midsommarafton?
midsommar hemma hos mig med moa&agnes, midsommar-dagen i dalen med massa finavänner♥
Sommarens favoritprogram på tv?
dom få gånger jag kollat på tv, har det väl varit gossipgirl . (-:
Böcker du läst den här sommaren?
läste någon i norrland, minns inte namnet?!
Största musikaliska upptäckten denna sommar?
ted gärdestad är underbar ♥
Något du önskade och fick?
en hel del skulle jag vilja säga!
Något du önskade dig men inte fick?
hm..
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
tältade med en massa hemma hos emma. (-:
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
tveksamt, !
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
slappt & skönt!!!
Sommarens hetaste?
Sommarens absolut bästa händelse?
allting gjorde ju denna sommar underbar , så svårt att säga! (-:

snodde från moa..! http://moaakaarlsson.blogg.se


Kommentarer
S'

Sv; aha okey:)

En bra, haha!

Gärna inte någon krigsfilm, :D

Publicerat: 2011-08-28 Klockan: 15:01:50
URL: http://selmaamuric.blogg.se/
byrianne [foto & mode]

VINN EN MACBOOK PÅ MIN BLOGG!

Publicerat: 2011-08-28 Klockan: 15:04:45
URL: http://byrianne.blogg.se/
S'

sv; tack så jätte mycket!:D

Publicerat: 2011-08-28 Klockan: 15:07:49
URL: http://selmaamuric.blogg.se/
- A N N A

Sv; tack! Det är bara bra med mig, allt bra med dig?:)

Publicerat: 2011-08-28 Klockan: 15:13:29
URL: http://takenbya.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0