don't forget to smile! afterall, things could be a lot worse.


skäms över statistiken ..
men antagligen för skolan börjat osvosv!
kom hem för ungefär 1timme sedan, tog ju mig en fika med min fina vän rebecca efter skolan, (-: skönt å prata & så, vi hade ju inte setts sen p&l så.. verkligen på tiden ♥
har iaf efter idag utsett onsdagar till min nya hat-dag, hållde seriöst på att somna sista lekionerna, sjukt trött, & alldeles för lång dag, ska sova en liten stund nu, medans jag ska komma på hur jag ska berätta en sak... usch!!
jag vill fylla år, söka gymnasie osv nu! suger förövrigt att vara äldst på skolan,
posetiv tjej ! :-)
gammal-bild på mig & min fina vän.. tycker så mke om dig ♥

Kommentarer
sofia

söt bild! :)

Publicerat: 2011-08-24 Klockan: 21:25:17
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0