dear friend '


sitter här nyduschad & precis käkat, blev inte en sitta-hemma kväll trots allt!
ska börja göra mig ordning, sen kommer pontus & hämtar upp mig med moppen, åker hem till han där rebecca är!
ska kolla film & hänga med dom, verkligen hur snällt som hellst att dom låter mig vara med. :-)
världens finaste & snällaste par, svär!
så vet nte riktigt när jag kommer hem sen, men det får visa sig. :-)
sen imorgon ska jag rida!!!!!!! rebecca ska bara spela match vid 1, sen ska vi hem till henne o rida, lyckliga jag !
haha, rebecca,rebecca,rebecca,rebecca osv.. men världens bästa tjej verkligen ! aldrig träffat någon snällare för att vara helt ärlig. :-) ♥
tveka aldrig på hur mycket jag tycker om dig!

Kommentarer
r

gud vad glad jag blir :) älskar dig <3

Publicerat: 2011-08-27 Klockan: 19:04:11

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0