stamp on the ground


godkväll, han inte blogga mer när hanna & engla kom, vi fick helt plötsligt jätte brottom på träningen och nu är vi hemma, snart ska vi åka in till stan och träffa folk,liten brasa vid sjön och massa fintfolk, heltunderbart! ♥
jag har precis duschat, och nu står moa inne i duschen, tänkte försöka updatera er lite innan jag börjar göra mig ordning, hehe.. (-; förstår att ni tröttnar på min dåliga updatering, men hinner inte när det är lov, helt värdelöst från mitt håll..
men tur är att jag faktiskt kommit på en hel del jag ska försöka blogga om de kommande dagarna, tur va? (-:
men nu kom moa, ska försöka göra mig ordning !
puss
3år sen, min pussgurka !

Kommentarer
sara

Fin blogg, om du har lust att vara med i min veckans blogg tävling klicka in dig och anmäl dig! :-)

Publicerat: 2011-04-25 Klockan: 21:57:27
URL: http://ssassiss.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0