I know what my dream is, shit now I'm on the right track


sjukhuset vill inte ha mig ? eller jo, jag skulle vänta och kolla hur det var efter helgen för isf skulle jag åka dit..surt !
jag har gått ner 2kilo , så om ni behöver banta så är det bara å skaffa sig lite blåsor i munnen , många hellst! ;-)
tråkigt nog kommer jag inte vara med på våran derbymatch imorgon säter-skäve. ojoj hörni , var det bara jag som hörde skäve jubla ? nej men nog vet jag att mina duktiga tjejer klarar detta utan mig , helsäker! men kommer självklart och kollar ! jag&älskling. ♥
men ska nog förmodligen träna med damlaget någon gång nästa vecka, får se hur det går (: ?
om jonte går med på att vara med på ett videoinlägg så kommer det 1 i helgen , glada ?
mer update snart, ta hand om er ! / johanna

jagsaknardiiiiig ! :( <3

Kommentarer
Rebecka

Sv: Oh, tack vad rar du är =)

Publicerat: 2010-09-17 Klockan: 15:22:01
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
elise ! :-)

johanna.. nej! NEJ NEJ NEJ! ETT NEJ ÄR ETT NEJ! DU SKA VARA MED! ASSÅ FYYYFAAAAAAAAAAAAAN :'(

Publicerat: 2010-09-17 Klockan: 19:02:58
-

Vem ska stå ?

Publicerat: 2010-09-17 Klockan: 21:12:08
Jessica

Tack så jättemkt :D

Publicerat: 2010-09-17 Klockan: 23:20:24
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0