hallonsoda , halvcola


fan vad ni har blivit dåliga ! vad har hänt med mina kommentarer ? :(
jag har legat framför tven hela dagen kollat på grey's anatomy ,, och jag är så jävla hungrig !
jag och moa ska tydligen ha likadan telefon ? ;) och jag vill till skolan imorgon, fast eftersom jag knappt ätit nått på hela dagen vetefan .. åå vad jag kommer efter .
har desutom lite bloggtorka. eran tur att bestämma nått ni vill att jag skriver om, gör eller lägger upp bild på .
och jag lovar att görat ? :-)
kom igen nu , ni fina!

Kommentarer
amanda

videoinlägg:D

Publicerat: 2010-09-16 Klockan: 18:43:05
anonym

kan du inte visa bilder på ditt hus eller ditt rum?

Publicerat: 2010-09-17 Klockan: 13:18:24

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0