haha duktigflicka!


ingen jävla bloggpause för mig! jag måste verkligen få skriva ur mig lite! (:
eftersom jag inte berättat något om gårdagen , kör jag på det nu .
iaf skolan var ganska lugn, fast branlarmet gick igång för typ 10gången det här året ? idrotten hade vi bad & sen drog jag med moa hem , vi gjorde oss ordning, sen sprang vi ner till bussen för att komma till borlänge..
satt utanför coz och kollade småungar, jag var en förra året.
sen kom jonte & anton , va med dom en stund innan dom drog in på coz, igentligen var det då tänkt att jag och moa skulle dra iväg & käka på donken, men då börja det spöregna så vi satt och pratade med någon söt fílur innan vi bestämde oss för att gå in på coz ändå för att slippa regnet, och överaska killarna lite !
när vi kom in, hände en del grejer.. eller jag såg en del grejer!
sen hade jag bara ett långt samtal ute på balkongen innan vi drog.
inte första gången det här händer mig heller !

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0