det blir en sen kväll


jag kommer vara trött imorgon bitti ! 
nu har jag pluggat klart, strykt över g-frågorna, för nej jag tänker inte försöka få bättre på detta prov, med tanke på hur mke jag har legat efter och varit borta redan från början ..
laddat över mina absouluta favorit bilder just nu , som jag tänkt dela med mig till er nu ! ni får gärna lägga en fin kommentar också, jag som älskar dem ! ;-)
sen är det dushen som väntar,sen ska jag ringa min underbara och säga godnatt! (L)
träningen gick bra idag , imorgon blir det min sista fotbolls-träning & det känns piss.
kyss ! joina bilderna nu , och kommentera kyss



förlåt moa, men du är så gaaalet söt!

Kommentarer
moaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

trött & söt .

haha på morgonen äre så ju .

så de är lugnt. ;)

värre med min rumpa, kunde du it tatt en bättre bild på den vavava ?

HAHAHA

Publicerat: 2010-09-21 Klockan: 07:10:00
Oscar

Sexig rumpa! ;)

Publicerat: 2011-07-18 Klockan: 03:29:18

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0