det är ju ganska tråkigt att ni inte kommenterar, nu när ni är så många


jag kom på en ganska grym sak när jag vaknade i morse & kände att det värkte i magen typ somt tränings-värk . asso när jag hostar hela tiden så spänner ju min mage, så snart sitter jag här med ett fint 6pack, vad säger ni om det? ;-)
ska snart hoppa in i duschen , det behövs kan jag verkligen lova! och sen ska jag väl försöka få ner nått i magen , har på känn att det blir typ choklad & cola? (: haha för mat smakar verkligen skit när man är sjuk .
fick just ett sms där det stod att vi har skol-lags match imorgon , och eftersom jag är målvakt skulle det kanske vara bra om dom hade med mig, haha fyfan hoppas jag är frisk imorgon, hoppas mamma låter mig gå till skolan & vara med haha.. tveksamt. ;-/
som sagt kom igen md kommentarena igen !! bästasomfinns

jajja&onte ..
tyckte bara bilden var skapligt söt.

Kommentarer
carina dahl.

söt bild! :)

Publicerat: 2010-09-29 Klockan: 01:37:30
URL: http://carinaballerina.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0