Natti Natti<3


Cha,, Jonthe Som skriver här tänkte bara berätta om min resa hit till säter från mora idag från början till slut!

Börja med att jag gick upp kl 05:50 för att hinna platta håret äta och fixa pakning m,m.

Sen skulle jag ut och vänta på bussen till busstation, vilket inte inträffa för den kom ej, så min underbara far kom och hämtade mig och skjusa mig till busstation.  När jag skulle hoppa på bussen såg jag att de var hur många som helst på bussen... Boring! Iaf, satt mig bredvid en kompis halvvägs till rättvik innan jag satt mig på en egen plats och somnade. När jag kom fram till falun va de inte så mycket mer än att hoppa på bussen till borlänge.
De som var mest skit idag kommer nu, när jag kom till borlänge resecentrum ser jag 5an, till säter åka.. Då var de lixom 1timme och 20 min kvar till nästa buss kom man bah, JIppie.. Iaf, den kom till slut och jag åkte till säter!:D, Men sen visste jag ej var skolan var, så jag gick in på Expert och fråga om vägen och fick en karta! Jag fatta typ 1 grej av 200 vad han sa!, Mehhhn, jag hitta till skolan, och började med att jag blev fotad av några, mm i know, im to hot!:D, nej men dom tog ett kort, sen satt jag mig och vänta på att johanna skulle sluta, men så kom Moa och Linnea och hämta mig och Sa "Välkommen på den här skolan är alla snälla, ingen är mobbad, och alla är kära i moa" (Y'. Så va de! Sen så sluta dom sin No, och jag fick äntligen se den mest underbaraste personen jag känner som jag älskar nu och föralltid "Johanna Lundgren" Och att bara få krama hon där de känndes så underbarat! Sen skulle dom åka Skridskor och blablabla, hehe, sen kom johanna ut till mig efter de och va glad som vanligt<33 Sen satt jag på Sibyla i 1 timme och 30 min, och somnade bara för jag inte fick va med på nå jävla boxning :)
Sen åkte vi hem till Johanna, Börja mysa som vanligt och allt är underbart. Kolla på video från när hon va liten. Gulligaste ungen som finns Min johanna! Och hennes föräldrar är kung, dom bjuder på glögg och massa gott:D Nu ligger jag och skriver samtidigt som johanna ligger bredvid och sover, ska ta hand om henne nu och sova jag med. Godnatt alla Och kommentera nu med!<3 


Puss godnatt!1!1!1 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0