haha kolla på er själv .. ojoj


nyss kommit hem från fotbollen , bilder kommer imorgon!
måste bara säga att jag har världens finaste tjejer, och är hjärtligt glad å ha er. ♥
när jag kom hem hade käraste pappa gjort en macka, och gjort gurkbitarna som hjärtan till mig,, åååååå vad jag älskar min pappa!!!!! har iaf svarat på kommentarer som en tok nu , och ska nog helt enkelt sova!
imorgon är min dag helt planlös, så det är bara att höra av sig, fb, msn eller mobil.

glad tjej!
hoho fanfanfan vad du är skrattretande, du gjorde min kväll . ;-) tack.


Kommentarer
Organic Gardening

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Publicerat: 2011-01-21 Klockan: 10:52:02
URL: http://organic-gardening.blogimagine.com

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0