nej clara är bäst i test


fan satt å skrev massa nyss men eftersom jag fan nt fattar allt här än, så råkade jag väll ta bort det !
skitbra johanna.
iaf headern är klar å allt annat , tack claraälskling ! (L)
nu känns det iaf skapligt bra att blogga här !
min devote blogg blir kvar iaf te nästa vecka, & några dagar till blir det nog .
eftersom min frågestund är kvar där & alla borde passa på åå kommentera där nu tycker jag.
plus att jag ju nt är helt säker på om jag kommer fortsätta här.
men iaf
www.almajohanna.devote.se
& kommentera frågestunden .
nu måste jag gå ut te mamma eftersom hon väntat ett tag på mig vi ska ta oss en promenad. (:
jag updaterar när jag kommer hem igen !
/ j

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0