min mamma är världensbästa


ni vågar inte säga något annat, eftersom ni endå vet att jag har rätt ! :)
mina jeansleggings som jag gjorde på slöjden, & tog typ evigheter åå göra har jag gett te mor min , så jag är ju också väldigt snäll !
men hörni , borlänge är ett gäng skithögar, medans hela vårat lag är typ så hära, asssnice så hade dom typ 3bra, & endå förlorade vi på förlägningen, och jag ska nog ta på mig skulden för det, även fast jag vet att det nt var mitt fel.
men liksom alltid när vi förlorar så är det en sån match som vi igentligen vart bättre på , helweard!
skit ont i huvudet har jag med, men orkar nt gå och ta huvudvärkstablett- skyll dig själv tänker ni , så lika bra jag gör det endå innan jag sprängs.
åkte iaf åå grilla hemma hos syster eftermatchen , det är fint väder åå skitnajs !
imorgon är det fotbollscup i skolan , & på kvällen match mot leksand , och vi kommer nt förlora ! :pPppP
ni mina kära är så DÅLIGA på att liksom kommentera, det är helt sjukt, tur att ni håller min frågeruta i liv iaf, även fast ni bara skriver knäppa saker, men det är väll kul det med. (;
åå nu kom mamma md huvudvärkstablett bäst jag kör in den & sen sluta skriva, -YES.
kissies / j

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0